Dag 12 (vrijdag 10 augustus)

10 augustus 2018 - Kampen, Nederland

Geslapen en ontbeten in B&B Wallsend. Laatste full english breakfast voor mij en scumbled eggs en zalm voor Joke. Nog even naar het eindpunt gewandeld om te zien hoe hoog het water nu staat. Het was nog steeds opkomen tij. Je zag het zand zichtbaar onder water gaan. Om 12 over 10 in de bus naar Carlisle gestapt. Daar een broodje gekocht en koffie gedronken. Om kwart voor 12 in de trein naar Newcastle. Onderweg alle weertypes van Engeland over ons heen gehad. In Newcastle gelijk maar met de metro door naar het vliegveld. Om ca 6 uur opgestegen en om 8 uur op Schiphol. Stromende regen. De taxi naar de parkeergarage gebeld. Die was er binnen 10 minuten. Dezelfde vrolijke gast als van de heenreis. In de parkeergarage begonnen de problemen: auto niet open te krijgen met de afstandbediening en de auto wil niet starten: accu leeg. Bosch Car Service pechhulp proberen te bellen. 2 x 15 minuten aan de telefoon gehangen.......al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld aub.....ja ja.😡. We stonden op de 7e etage. Naar beneden gelopen, daar stond. De chauffeur weer met andere klanten. Die was zo sympathiek om een collega op te roepen met een accu booster. Binnen 10 minuten was de auto aan de praat. Met dank aan Quickparking. Rustig naar huis gereden. Maar goed dat we onderweg niet ergens zijn gaan eten (daar was het toch al te laat voor, half elf) of te gaan tanken. Bij thuiskomst de auto stilgezet. Meteen gaan er kort enkele lampjes branden en geeft de auto geen sjoege meer. Accu waarschijnlijk echt stuk. Een irritant einde van een heerlijke vakantie. Maar goed: Mach es wie die Sonnenuhr, zähl den heiteren Stunden nur☺
Om half 12 thuis. Effe een whiskey gedronken en snel onder zeil.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra:
    11 augustus 2018
    Zo is het, en mooi dat er mensen zijn die je even een handje willen helpen zodat je weer verder kunt! Geniet weer van je eigen stek en rust lekker uit!
  2. Rutger Tromp:
    11 augustus 2018
    Als toetje nog een enerverende afsluiting. Geweldig zo'n taxichauffeur; misschien wel de snelste pechhulpdienst van Nederland. Fijn om weer behouden thuis te zijn.
    Wij vertrekken maandag naar Karinthië.
  3. Saskia:
    11 augustus 2018
    Ah das vervelend terug komen. Leek de NS nu toch opeens aantrekkelijk? ;)